dimecres, 29 d’octubre del 2008

EL CONCERT

Un dia la meva el meu tiet lluis, el meu germa lluc i jo vam anar a un concert on cantava bruses pristins. Vam arribar molt aviat i vam poder agafar lloc al davant de tot.
Quan va arribar bruses pristins, tots vam cantar amb molta energia. Quan va cantar una cançó més tranquil·la, vam encendre la llum de colors.
Quan va demanar dos voluntaris vam anar en lluc i jo perquè ens va fer pujar i ens va deixar cantar amb ell la cançó principal del seu disc.
Quan vam baixar de l'escenari, tots els que teníem al voltant ens van felicitar.
Al sortir del concert, ens vam trobar amb la bruna, que ens va felicitar per haver participar tan bé.
Va ser una nit i molt divertida.

2 comentaris:

Pep Basco ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pep Basco ha dit...

Felicitats pel bloc Vinyet. M'han agradat molt els teus contes.Són originals, divertits i treballats, encara que hi ha alguna falteta ehem!!Seràs una gran escriptora.Enhorabona.
Et faig un enllaç a la pàgina de cicle superior de l'escola perquè més nens i nenes et coneixin el bloc i et puguin llegir.Pep Basco.